Friday 13 June 2014

pENgALamAn BerSAliN DenGAn KenciNG MaNIs.....

Dari mana dan bagaimana nak aku mulakan. walaupun sudah 3 bulan berlalu, segalanya masih segar di ingatan. Pengalaman kali ini, melahirkan anak ke4, permata hati kami RHENA AURIS BINTI MOHD HARIF.. sangat2 memberi kesan kepada ku. Serik? itulah yang bermain dibenakku... barangkali ya. tapi buat masa sekarang.. akan datang pastinya kami mahukan cahaya mata lagi..


aku terpaksa serah diri  ke hospital 1 hari sebelom tarikh bersalin kerana belum ada tanda2 nak bersalin dan sebagai seorang penghidap kencing manis aku terpaksa akur...dan aku akan dipaksa bersalin tepat pada DUE DATE  iaitu 3 FEB 2014 ... Perancangan doktor,kalau mmg x de tanda2 untuk besalin lagi.. aku perlu dimasukkan ubat untuk paksa bersalin.... dengar PAKSA tu cam.. adeh!!..Sesungguhnya mengandung dengan adanya masalah penyakit kencing manis.. sgt2 menduga emosi, fizikal dan mental! Tambahan pula aku perlu meluangkan masa ke klinik setiap 2 minggu dan hampir setiap minggu.fuhhhh memang penat..

Pada 2.feb 2014, kami 1 FAMILY tiba  di Pusat Bersalin Risiko Rendah HTAA. kami sampai dalam pukul 12tghari...rupanya ramai jugak yg datang nk serah diri mcm aku....lepas chek up n sume selesai  .....aku dihantar ke WAD jam sudah menunjukkan pukul 5.00 ptg...

 

No comments:

Post a Comment